torsdag 11 oktober 2012

På turne

Idag åker jag uppåt i landet och myser i hälsingeskogarna!

Känner en lättnad att inte behöva åka iväg på jobbet nå mera. Det var inte min grej och jag behöver nått annat som är mer fartfyllt. Så jag har sökt lite butiksjobb och man kan bara hålla tummarna att jag får det!
Annars har jag ju även extra jobb på Cervera så mig går det ingen nöd på!

Sitter och skrattar åt Trulle nu så har sånt bestyr med att vara blöt och lukta schampo :P Har luktade inte så gott innan så det vart ett bad för honom idag!


Såhär håller han på just nu. Haha

Innan det hade vi en mysig morgon med lek och massa mys!


Nu ska jag ta och göra mig klar för att åka norrut och det är inte bara att packa när man har en krävande hund som ska ha miljoner med saker med sig.. Värre än matte!! Hihi

PS, Tomt hemma utan sambo. Vi saknar dig.


Inga kommentarer: