torsdag 6 december 2012

Kan det sluta nu...

Det är ju så att man börjar bli rätt less på att det faller snö från himlen nu.. Jätte fint att den är här och jag njuter av vintern. Men det är inte kul att gå ut och gå promenader när det är sånt här väder :/ Måste klä på sig från topp till tå.. och ändå letar sig den kalla och blöta snön in i nacken och blöter ner mig. Och ploga kan dom inte göra i Valbo heller.. 
Kände av lite träningsvärk för nån dag sen och undrade vad jag hade gjort.. Fram till igår då jag kände hur det ömmade när jag pulsade runt i snön. effektivt :) Men jobbigt.. Vill åka skidor och gå långprommenader utan att blåsa och snöa bort. 
Det roligaste av allt är ju att den fyrbenta galningen älskar snö och vill helst bara gå i djupsnön. Haha. Galning. Och när man är på väg in så tokprotesterar han och vill bara vara ute längre. 



Önska mig lycka till sen. Ska bege mig norrut! 
Stod tydligen nån bil efter vägen och blockerade. Ska kolla upp det först innan jag beger mig. Men det var ju nån timme sen. Hur seg kan dom vara med att hjälpa bilar upp ur diket?? 

Men jag oroar mig inte, är grym bilförare och har en stor portion vett oxå. Som vissa i trafiken inte verkar ha. 

Nu dagens första kaffe! 

Inga kommentarer: