onsdag 24 november 2010

Ligger lite utslagen efter dagen :P Vilken energi jag har haft idag. Kom hem till Hogland lagom till lunch :) Mums. Sen vilade jag lite och hjälpte mamma och pappa med deras dator som pappa vart så duktig och spillt rödvin över... SÅ tangentbordet fungerade inte alls. Så jag pillade bort alla knappar och "städade" lite därunder och kolla om det var mycket som var förstört och jag tror tyvärr att det inte går att rädda någonting.. Synd. Datorn går ju att starta och använda, men man kan inte skriva någonting. Så det blir nog för dom att köpa en ny.
Sen kom Sandra igång efter en kopp kaffe. måste sluta med det, blir som en duracellkanin ;P Jag gjorde tre saker samtidigt tror jag. Hängde tvätt, städade ut skor ur garderoben och slog in paket åt hampus. Pust, inte undra på att jag fick ont i huvudet sen.

Nu ligger jag på sängen och har nyss läsa Elle Magazine, alltid lite trevligt när den dimper ner i brevlådan. :)
Imorrn ska jag och mamma åka en sväng in på stan och shoppa lite julklappar. :) Måste blir klar med det snart.

Men nu ska jag kolla om det vankas lussebullsfika nere ;)

//S

Inga kommentarer: