måndag 1 november 2010

Måndag igen. Förra veckan gick ju så himla fort att man knappt hann med att leva..
Idag blir det till att gå på praktiken igen. Fast jag mest av allt känner för att krypa ner under täcket igen och sova några timmar till. Men plikten kallar. Kan inte blunda för den längre.

Igår var det verkligen en latardag. Åkte och köpte pizza som åts framför Tvn, och sen vart det spel och film hela dagen. Skönt det, man behöver inte alltid göra någonting.

Var den stora ställa tillbaka klockan dagen igår. tur man kom ihåg det och tur jag såg det nu på klockan på armen. Annars hade jag gjort som för två år sedan. Kommit för sent till jobbet en timme. Fast då skulle man ställa fram klockan en timme. Svårare att komma ihåg då tycker jag. :P Typiskt mig.

Nu ska jag ta och göra mig klar och sen kasta mig i sängen dom sista minuterna jag får vara hemma.

//S

Inga kommentarer: