fredag 3 februari 2012

Bilder

Idag börjar jobbet och vardagen igen efter en väldigt skön ledighet! Jobbade ju 5 timmar i Tisdags men det gick så fort att man inte hann göra mycket.

Tänkte bjuda på lite bilder från de senaste två dagarna istället för massa tråkig text!!!

Bruno blir lite bortskämd vid frukostbordet :P


Denna bild är från i Fredags då jag var hundvakt! Vi ligger och myser i soffan efter morgon promenaden!!


Hundvakt nummer två! Jag och Johan var ner till Hudik och passa lille Hockey!! :)

Passade även på att luncha med denna skojiga farbror ;P

Och då passade vi på att äta på "nya" sushi bar i hamnen!! Mumsigt!

Igår var jag till Birsta och hämtade denna lilla sötnosen!! Han var verkligen aktiv inatt och höll mig vaken nu på morgonen!
Välkommen lilla Ture!!!

Var tvungen att fixa en liten klätterställning till Ture igår oxå. Han är helt galen och klättrar på buren, så han fick en klätterställning som var för fåglar, men han gillar den!!! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för en dag på MQ!!

Inga kommentarer: