måndag 30 januari 2012

Helger

Jag tycker dom bara rusar förbi, iaf dom som jag är ledig på...
Fredags var det hemma mys i hogland! Skulle fixa det sista med bilen och då fick man go middag och lite vin oxå! Svårt att klaga :P
Lördagen begav jag mig till Gävle! Vart även här go middag och mys, vilket sen ledde till utgång.
Efter nån timme inne på harrys så gick brandlarmet och vi måsta utrymma. Kan inte vara lätt att få ut 400 personer bara sådär. Som oxå är lite berusade. Men efter 10 minuter fick vi gå in igen. Vilket var skönt då jag bara hade en t-shirt på överkroppen. Var.riktigt kallt.
På söndag så vart det långpromenad och äppelkaka :)

Känner av lyxen att vara ledig även idag! Får se vad jag hittar på. Skönt att bara ta det lugnt oxå. Ska försöka ;P

Men nu mys i soffan med en kopp te :)

Inga kommentarer: