onsdag 4 januari 2012

10.40

Men shit vad jag sov länge idag!! Vaknade till utan att kolla på klockan och trodde den kunde vara typ 80,30 och 10 mimuter senare ringer mamma och klockan är nästan 11. minns inte när jag sov så länge senast.

Idag ska jag gå till Köpis och luncha med Malin 14,30 och sen iväg och simma! Vilken hurtig dag! Ska försöka bli bättre på att röra mig detta år. Kan ju vara bra oxå när båda knäna och ryggen inte riktigt vill som jag vill!

Igår på tåget så var det en äcklig gubbe som satt och söp.. Och pratade en massa skit och till slut deckade han. Tyckte det var otäckt :/ Undra om han kom av tåget av sig själv eller om tågvärdarna fick problem..

Känner mig såhär busig idag!


Och när det är sånt här skit väder ute så längtar jag faktiskt till sommaren. Har gett upp tanken om att det kommer snö och att jag kommer få sätta igång med längskidåkning så som det var planerat.
Får hålla tummen att snön inte försvinner i Åre till Mars så jag iaf får åka utför i 4 crazy dagar! :) Kommer bli grymt. Vi är 11 underbara människor som åker! Kan inte annat än bli bäst!

Nä ett bad och sen ge sig av på köpis. Går lite tidigare så jag kanske kan hitta nått trevligt till mig själv oxå ;)

Inga kommentarer: