lördag 21 januari 2012

Lördag 21 Januari

Men redan i slutet av Januari... Vart tar dagarna vägen och vad gör man med sin tid egentligen... Hm, tål att tänkas på. Planer finns det många av. Ska bara solla och komma fram till vilken plan som är bäst :)

Sitter på jobbet nu med det obligatoriska morgon kaffet :) Så man vaknar till liv och orkar med 8 timmar på golvet! Hoppas det kommer lite roligt folk idag!!

Igår jobbade jag till 20 och efter det vart det mys med Malmen hemma hos mig! Massa roliga funderingar blev det som vanligt! :)

Har tänkt på att Januari är verkligen en månad då folk åker utomlands. Känner många som gett sig av i dagarna eller som snart ska ge sig av. Blir man smått avundsjuk?? Svar; JAAAA
När ska jag få ta mig tiden att bege mig till ett varmare land... Inte direkt vart den lyxen man lagt åp sig själv senaste åren. Måste kanske bli bättre på det :)

Nä ut och gör nån nytta!

Kom och fynda

Upp till 70% rabatt!!

Inga kommentarer: