tisdag 3 april 2012

Man måste inte..

Jag blir lite less på mig själv att jag aldrig kan tycka att det är skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Klockan är bara 8.30 jag är ledig idag och jag är rastlös som bara den.. Ska iaf gå ner och träna en sväng iaf. Så där går det åt lite energi. Hoppas att jag efter det kan sitta och ta det lugnt.

Ilandsproblemet för dagen är att jag måste sitta och kolla på Rix morgon zoo istället för The voice, då dom har påsklov. Går inte på Tv på en vecka.. Det störde min morgon litegrann... Rix är långt ifrån lika bra.

Åh måste få berätta om mina drömmar inatt. Helt sjukt. hade parkerat bilen och gått in och skulle shoppa i ett köpcentrum nånstans i sverige. var typ Karlstad eller nån stad neröver. Men iaf så kom jag ut och hade fått böter på 880 kr+att karln hade monterat bort alla mina däck och lagt dom i bakluckan och även tagit bort kofångaren. Jag gick fram och frågade vad han höll på med, och att man verkligen inte får lägga  nånting i bakluckan då jag har min baslåda därinne. Och sen att han måste ju sätta tillbaka däcken och allt han tagit bort.  Då vaknade jag i panik över att jag inte hade råd att betala några böter.. Pust, vilken tur att det var en dröm.

Somande om och började drömma en annan dröm.
Hade bilen parkerad på Fyren i Hudiksvall. Där jag och en annan (vet inte vem) letade i bakluckan efter en knapp som låste upp bilen utifall man låste in nyckeln. Öhhh om nyckeln ligger i bilen och bilen är stängd och låst. hur ska jag ta mig in i bakluckan? :-O Smart dröm där..

Men jag undrar vart jag fick de två drömmarna från. Det handlade ju om bilar båda, men så olika. Roligt med drömmar. Dock inte mardrömmar.

Nu ska jag ta och sätta på mig träningkläder och bege mig ner för backen. Eller kanske sitta och mysa lite till!! ;) Har ju hela dagen på mig!


Inga kommentarer: