onsdag 18 april 2012

Mys under filten

Snacka om att vädret är konstigt nu, idag är det lite sol och plusgrader! I går snöade det hela dagen. Ska tydligen snöa mera i helgen oxå. Hoppas inte då jag ska åka tåg, det är ju allmänt känt att tågen brukar ju strula när det är dåligt väder..

Har blivit lite nytt i bloggen igen nu! tycker det är roligt med lite nytt och ljusare nu när vi går mot ljusare tider!
Funderar även på vad jag ska ha för header, men jag vet inte vad jag vill ha det får vara min fina text så länge :P

Nu sitter jag i soffan och försöker motivera mig till träning, men det är inte lätt idag då jag inte har nått annat för mig än det.. Så man blir lite lätt rastlös fast ändå lat och orkar inte dra sig upp ur soffan för att göra nått nyttigt.. Är ju så mysigt under min vita fluffiga filt, varför lämna ett sånt ställe för ett svettigt och illaluktande gym.

Såg den här bilden på telefonen igår och jag längtar tills det är shorts vädert ute och man slipper tänka på att pälsa på sig en massa!!


Var även en underbar dag i Hälsingeskogarna med en söt vän! 

Nä släpa mig ner på gymmet kanske.. Eller ligga kvar på soffan.. Det är frågan..

Inga kommentarer: