onsdag 2 maj 2012

Energin är tillbaka

Tillbaka till verkligheten. känns skönt, haft några upp och ner vända dagar nu som har gått så sjukt segt och ändå så snabbt.
Sjuk hela förra veckan, feber och huvudvärk. Jobbade fredag och det var en plåga, huvudet sprängdes och jag var jätte yr. Sov hela lördag och söndag. Men sen kunde jag inte ligga och vila längre. Inte i min ensamhet så jag for ner till hudik och hälsade på! vart mycket vila och många skratt! Huvudvärken släppte och jag kunde njuta i solen igår! Var helt underbart ute vid havet och jag trivs verkligen!

Nu är jag tillbaka till Sundsvall och ska snart iväg och jobba. Vilket jag oxå har sett fram emot!! Har ju haft en seg vecka så jag har mycket energi som vill ut nu!
Sen ikväll hade jag tänkt dra på solariet och sola lite. Måste ju få upp lite färg när man får pikar från pojkvännen att han jobbar ute i solen utan tröja och kommer snart se ut som en pepparkaka. han blir så brun så fort. Så jag måste fuska lite för att komma ikapp :p

Men nu lite fika, såna här dagar önskar man att man hade en balkong!

Inga kommentarer: