fredag 4 maj 2012

Mmm nu på morgonen kunde det ha gått riktigt illa.. Att jag int elär mig nån gång att jag inte kan kombinera allt för mycket saker samtidigt.. Gjorde ordning frukost och kom på att jag måste ju koka mackaroner till min matlåda som står kvar här på jobbet. Och så satte jag igång vattnet och gick in till vardagsrummet och skulle käka min frulle framför Tvn.. Och ja jag kommer komma ihåg att jag har plattan på.. 30 minuter senare så står jag och fixar håret och kommer på att jag har vatten på plattan... Kutar in i köket och vattnet är bortkokat och det luktar bränt i hela köket... Ingen bra start på dagen... Kommer alltid att stå och titta på kastrullen hädanefter när jag ska koka någonting..

Håll gärna en och annan tumme för mig idag att inte snön kommer på kvällskvisten. Jag ska ju åka ner till Gävle idag och jag tar bilen då det är smidigast den här gången. Och jag har ju sommardäck så jag hoppas int epå kaos efter vägarna då jag vill komma fram hel!

Men nu är det jobb i 5 timmar innan jag snabbt ska åka till Timrå och hämta Husvagnsskyddet göt andra gången. Granska stavningen noga den här gången.

Trevlig helg!!

Inga kommentarer: