söndag 24 juni 2012

Roadtrip och midsommar

Har haft mycket för mig nu igen! Som vanligt, nån som är förvånad.
Rodtrip till Umeå med ett par stopp efter vägen!
Här kommer lite bilder.

Som startar på Hemsöfästning!










Och avslutas med en korv med bröd frukost i Docksta.

Sen vidare mot Umeå och där blev det tyvärr inga bilder! Vi var på stan, fick på Fortet (som Boda Borg) och sen hem igen mot Sundsvall för att sen packa om bilen och jag skulle vidare mot Gävle.

Sen har det ju vart midsommar! Firades i Hogland och Mellanbyn! Underbart mysiga dagar!






Nu har jag bara två veckor kvar innan semestern! Ska bli så skönt att vara ledig och hitta på massa roliga saker. Ingenting bestämt ännu, men nån MC semester blir det iaf! :)

Ha en bra sommar och en bra söndagkväll!
Nu ska jag återgå till mitt städande. Kul värre.

Inga kommentarer: