söndag 10 juni 2012

Torka

Ja jag vet, inte världbäst på det hära nu. Men har man mycket i huvet och mycket att göra så blir det lätt så.
Helgen regnade ju bort, men vi fick iaf lite gjort. Måla köksbordet vitt så nu ska det bli fint i nya köket! Sen hoppas vi på att dom ska måla luckorna snart så dom oxå blir vita och inte mintgröna. (inte snyggt)
Ny motorcykel blev det oxå vilket den andre hälften inte kunde sluta tänka på resten av helgen och veckan! Man fick höra det några gånger ;) Men det är kul att se honom så glad :D
På tisdag for vi upp till Hudik och hälsade på och visade upp den nya cykeln för Jocke såklart! Sov där och sen på onsdag for jag och jobbade. och det är det enda jag gjort sen dess. Är trött som få och mitt sällskap denna morgon är en iskall RedBull så man vaknar till liv. Reastarter är inte att leka med.

Men om jag inte har räknat fel så är detta min sista långhelg att jobba innan semestern! Jobbar söndag efter midsommar, det är ju bara en dag så det överlever jag!

Nä nu måste jag ut och öpnna butiken! Skönt att komma tidigt till jobbet och sitta och varva ner innan man ska ut och städa röran från igår.
Folk blir som galna när det är rea i farten.

Hav a nice sunday everyone!

Inga kommentarer: