torsdag 12 augusti 2010

Helgen som var var helt underbar! Hade jätte roligt med alla från Sundsvall igen. När man ses sådär allihopa samtidigt så upptäcker man vad man har saknat sen man flyttade därifrån. Jag vill verkligen tillbaka. Ska bli bättre på att komma upp och hälsa på nu. Jag bara MÅSTE.
I fredags så var vi till Älgered och hälsade på, först hos Peters föräldrar och sedan Ola och Carro. Vi sköt luftgevär och fikade :) Mysigt.

På lördag for vi upp till Sundsvall och skulle på sommarfest. Tur med vädret!
Tack så mycket för lånet av lägenheten! Underbar mysig lägenhet!
Festen var jätte roligt och jag kom hem med några nya blåmärken och nya vänner!! :)
På söndag blev det bilresa hem till valbo igen. Sov typ hela dagen. Skönt det.
Måndag vart en bara vara dag hemma och sen storhandla när Peter kom hem från jobbet.


I tisdags så kom mamma och pappa hit och hälsade på. Riktigt kul. Vi gick på Ikea och käkade lunch och sen hem till Peter och käka middag på kvällen och dricka lite vin.
Igår var jag, mamma och pappa in till Gävle och shoppade lite. Jag fick en klänning och ett par skor av pappa! Han är så snäll!Gina Tricot 49:-

Scorett 200:-

Sen på kvällen var vi ut och käkade! En riktigt mysig dag! Idag så for dom hem igen. Så idag ska jag iväg till Bomhus och hälsa på Elin och Oscar!

Men innan det så blir det något avsnitt till av Cougar Town. Snart kollat på hela säsong 1.

Inga kommentarer: