torsdag 19 augusti 2010

Tillbaka till verkligheten igen.
Igår var det en jobbig dag. Besikta bilen som inte gick igenom. Skit jävla skunk... Men så snäll som min fader är så ska han komma och hämta den om några veckor och sedan laga den. Får till och med en lånebil så länge.
Sen var det dax att dra till Tandläkaren. Jag var så grymt nervös att jag satt och skakade i stolen. Men när allt var klart så var det inte så farligt iaf. Men jag kan inte äta eller prata riktigt som folk än. Och såret spricker upp ibland när man anstränger sig för mycket. Men jag ska ta det lugnt idag. Var iväg på apoteket och köpte munskölj och kompress om det skulle börja blöda igen.

Ska iväg vid ett oxå och hälsa på Malin på jobbet. Var ett tag sedan. Men lite surr klarar jag nog av. Får sluddra lite som vanligt :P

Men nu ska jag kolla ett avsnitt O.C innan jag ska åka till Köpis igen.

Inga kommentarer: