fredag 13 augusti 2010

Nyss kommit hem från den kortaste promenaden på länge tror jag. Men jag hade inte motivation, men är ändå rätt nöjd att jag tog mig ut i 20 minuter iaf. Länge va.. Haha.
Sitter iaf med ett glas lättdryck nu och ska kolla på de två sista avsnitten av Cougar Town hade jag tänkt. Sen duscha.

Kan inte fatta att hela sommaren har gått snart. bara 1 veka kvar tills man flyttar till Borlänge med underbara Frida och skola börjar. Ska bli kul på ett vis och på ett sätt hade jag vant mig vid att sova länge på dagarna och göra så lite som möjligt. Lat? Jovisst.

Igår åkte jag till Elin och surrade lite. Var ute och gick i 1,5 timme och det var grymt varmt igår så man vart rätt svettig.. Sexy... Not..
Men det var riktigt skönt att rör på sig och snacka lite om allt och ingenting för en dag :)
Bestämt massa saker som ska hända nu i höst iaf! Längtar. Turridning, dagskryssning, SPA mm.

Men nu ska jag ta och kika lite på TV och grejja på som vanligt :P

Kanske sommaryran ikväll!!

Inga kommentarer: