fredag 6 augusti 2010

Home Sweet Home.

Det är härligt att komma hem, fast jag tycker det är skönt att komma bort med. Men bästa är nog att komma hem efter att ha vart borta. HAHA, Sandra is back again :P

Åka som sagt upp till Sundsvall på Söndag med tåg, hatar att bli åksjuk.. Hade jätte ont i huvudet oxå efter hostmedicinen.. Men jag kom fram som tur var. Jag och Jonas köpte 1.2 kg godis och åkte hem till honom och kollade film. Gott med godis, jag var riktigt sugen.
På måndag så for jag, mamma och pappa till Sollefteå för att hälsa på Syrran och gofisen Hampus. Vad stor han hade blivit. Växer som bara den nu.


Gjorde väl ingenting spec där upp. Bara va, gick ut och gick, solade, åkte fyrhjuling, åt mat.
Igår så åkte jag söderut igen. Skulle ha vart kvar tills idag egentligen, men jag orkade inte och det skulle bli så stressigt eftersom jag skulle vara hos peter föräldrar på eftermiddagen. Hatar stress.
Bussen från Sollefteå gick 10 och jag var i Gävle strax före 16. Skönt att kasta sig i soffan och kolla på film! :)
Kollade på Dantes inferno, animerad. Var dock inte så himla bra. Var nog något psykologiskt som man skulle vara 100% uppmärksam på. Orka det efter nästan 6 timmar resande.

Idag ska jag packa upp och packa om. Åker direkt till Älgered efter Peter slutat jobba. Ett evigt flängande...

Så nu ska jag sätta igång och göra ordning mig och packning.

Inga kommentarer: