lördag 31 juli 2010

HOST HOST OCH ÅTER HOST...
Går inte 30 sekunder utan att jag hostar ut lungorna... Känns som så iaf. Vaknade imorse och fick världens hostattack. Stackars Peter som låg bredvid och sov. Eller det måste ha vart omöjligt att sova när jag lät som en bomb.Hoppas det går över snart.
Imorrn ska jag åka till Sundsvall och sedan till Sollefteå för att hälsa på min lilla systerson. Mysa hela dagarna och snusa bäbis. Nu har han ju blivit lite större med :)Här är han dock pyttis än, har inga "stora" bilder på datorn. Men han är så gossig! Ska bli kul att komma iväg och vara borta från vardagen ett tag.
Bara hostan försvinner så jag inte smittar honom.


Jag vet inte om jag vill ha dom här skorna eller inte.!!?? Hm, svårt. Men jag har nog ändå upptäckt att jag måste vänta till studiebidraget kommer.

Nu ska jag gå och göra lite frulle. Sugen på yoghurt, men det har vi inte :(. Typsikt.

Looking for signs read between the lines

Inga kommentarer: