lördag 17 juli 2010

En rejäl sovmorgon behövs efter en sen utekväll. :)

Hade jätte kul igår.
Jag och Peter var och fiskade hela dagen i Mackmyra. Jag fick ca 10 abborrar. Dock var det inte en storlek att skryta med. Men det var ändå kul att få så mycket fisk. Peter fick även en gädda på 4,5 kilo. Det var däremot något att nämna :P
Sen fixade man ordning sig, för vi skulle ut på stan och äta tänkte vi. Bara mysa och ha kul. var riktigt svårt att hitta någonstans att äta då hela Gävle hade kommit på samma ide och vi ville inte sitta inne i värmen. Så det blev M&B´s uteservering. Inte mycket folk, jätte god mat och trecvlig personal. Kunde inte bli bättre! :)
Sen kom Danne och vi drog vidare till helt enkelt och träffade Patrik och hans kompis. Hade en jätte kul kväll med underbart folk.

Innan vi for ner på stan!!


Känner mig lite halv bakis idag. Men jag hade fått i mig lite mat nu och dricker mycket vatten så det går nog snart över.

Du springer vänster, varför springer jag då höger?

Inga kommentarer: