måndag 19 juli 2010

Idag så har Peter börjat jobba igen och jag känner mig riktigt ensam här hemma nu. Tomt att inte vakna bredvid honom och kliva upp samtidigt och ha hela dagen med varandra. Hm..
Vad ska jag nu göra idag?? Funderade på Högbo, men inte lika kul själv och det är inte så varmt ute än. Tror jag skulle frysa :o Haha. SÅ jag kanske bara är hemma och pillar på lite.

Måste få skrika ut ett lyckoskrik just nu med. :)
Det blir Pink på Ullivi iaf. Var lite besviken att det inte skulle bli av, men då ringde den underbara Anna och vi ska till Göteborg och kolla in Pink och Takida. Kommer bli så himla roligt. Bilresa i 10 timmar, konsert och umgänge. Kan inte bli bättre.

Sommarens höjdpunkt!

Nu ska jag ta och laga mig lite frulle. Omelett känns gott just nu. Sen får vi se vad jag hittar på för skoj tills Peter kommer hem.

Inga kommentarer: