måndag 26 juli 2010

Underbara underbara Pink. Den kvinnan kan överraska och leverera på scenen. Var röj hela tiden och man stod och sjöng och klappade konstant. Riktigt nöjd att jag åkte.

Tack Mia för sovplats!! :)

Vi begav oss från Ilsbo kl 6.30 på fredag morgon. Man var inte så kaxig då. Men vi höll humöret uppe och hade skit kul på vägen ner! Kaviar med X, race med BMW, nästan köra över en tant med cykel :S och köra mot rött. Varför ska det vara så svårt att köra i Göteborg. Jäkla människor att ha bråttom. Men till slut hittade vi en bra parkering inte så långt från Ullevi. Men vi hade ju räknat väldigt stort när vi bestämde när vi skulle åka. Vi hade räknat med att komma till Göteborg 17-18 typ. Men vi har parkerat bilen och kommit ner på stan när klockan är 15. Haha. Men det var kul att går runt lite och kolla på stan med. :)

Efter konserten så var det bara att försöka hitta ut till Lilla Edet. Men med expert hjälp i telefonen så var det inte så svårt.

Hemvägen var riktigt dryg. Trodde aldrig vi skulle komma hem, fast det tog lika lång tid. Men man längtade ju, så då tar det extra lång tid. Men vi kom hem och det vart en dusch och en massage av älsklingen, sen slockna i sängen. Så himla trött. Jetlag ;)

Nu sitter jag och bara kopplar av, tänkte gå ut och gå, men jag är osäker om det kommer att regna eller inte snart. Vill inte gå i spöregn :S.
Men något hittar jag nog på.

Imorrn kommer min lilla Fridoli. Längta!! <3

Inga kommentarer: