tisdag 16 augusti 2011

Bara massa blött

Bra väder det vart på min semester då... NOT... Var bra i helgen och det tackar jag för, för då fick min bil blir fin :) Annars hade man måsta vänta tills det var sol.. Men dom flesta dagarna på min semester har ju vart skit väder. men jag är tacksam att vara ledig och vill verkligen inte tillbaka till jobbet igen nästa vecka...

Har ju som sagt börjat med installation av baslåda och slutsteg i bilen och igår inhandlades de sista sakerna som behövs och idag när jag far ner till Gävle hoppas jag att det ska fungera och man får ett bättre ljud i bilen. Men helt klart kommer det inte vara då jag måste köpa nya högtalare fram eftersom de som jag har inte får plats.. Men det får man spara till. Har ju en fjällvandring framför mig som är viktigare i dagsläget :)

Är ju en del kablar som man ska hålla reda på ...

Fick för mig att jag inte ville ha databordet längre heller så jag tog bort det och satte in bokhyllan i sovrummet iaf och det blev jätte bra :) Nu ska det vara upp en tavla ovanför, nya blommor så den som står där ska stå i vardagsrummet. Men jag satte dit den så det inte skulle se så tomt ut.


Nu ska jag gå upp och koka några ägg till frukost då jag fick ett sug efter det nu. (Inte ofta det händer så man ska väl passa på) Sen ut till bilen och dra elkabel och hålla tummen för att det kommer bli kung :)

Idag åker jag till Gävle och hälsar på lite :)


Inga kommentarer: