söndag 7 augusti 2011

Idag drar jag till Sollefteå och hälsar på lite. Min syster ska snart ha barn och man kan ju hoppas att det blir medans man är där så man hinner träffa lillknodden :)

Tågresan igår gick bra, men jag vart riktigt trött på slutet.. Sen så vart jag upphämtad av Jonas och Johan och vi for sen iväg på Himlabadet och träffade upp Niklas och Felicia! Var där och badade tills dom stängde. Och sen vart det Thai mat hemma hos Niklas i nya lägenheten! Kommer få det jätte fint där när det är klart :) Sen vart det bara mys framför Tvn och massa skitsnack :P innan det var dax att skjutsa ner Johan till nattåget till GBG och sen hem och sova!! Somnade nog lätt innan huvudet hamnade på kudden. Har vart några intensiva dagar nu. Skönt att åka till Sollefteå och ta det lugnt istället då :)

Men nu ska jag göra mig klar för en halv dag på stan och sen Bussen i två timmar!

Inga kommentarer: