tisdag 2 augusti 2011

Längesen

Nu var det väldigt längesen jag uppdaterade.. Har hänt väldigt mycket sen sist.. Vart sjuk :( Airfestival, solat och badat, grillat och myst. Har ändå vart bra dagar.. Torsdag och fredag var dock lite jobbiga med det gick över som tur var!

Har typ inga bilder då jag inte hade möjlighet att ha kameran med mig överallt.. Men sånt får man leva med.

Igår var jag i Berga hela dagen och myste på stranden med mamma, pappa och Laila. Gick gåbingo och käkade middag! Sen på kvällen vart det Jack´s en sväng för att ta en öl. Mycket uppskattat! Har jag någonsin sagt att jag älskar uteserveringar :P Hihi.

Jobbar idag och imorrn sen har jag SEMESTER. Det är så sjukt efterlängtad och jag är så sjukt less på jobbet just nu och jag ska vara helt ärlig. Men det är nog bara för att man vet att man snart ska vara ledig två och en halv vecka! Ska starta den med att sova i husvagnen :) Mys!!

Men nu ska jag ta och gå ut i solen och sätta mig lite på min rast! Det är ju ganska varmt ute har jag hört.
Ha en bra dag i solen!!

Inga kommentarer: