torsdag 28 juli 2011

Min lediga tisdag!

Var ju ledig i tisdags och då vart det en trip ut till Berga igen och hälsa på mamma och pappa. Olle och Laila hade oxå kommit dit med deras husvagn! Så man fick lite tid att mysa med dom oxå :)

Har det mycket bra i solen!!

Vart et tur i skogen med lite gåBingo!

Dock var det ingen av oss som vann.. Men vi fick luft och en skogspromenad :)

Sen på kvällen så blev det förrätt och grillat :) Så himla gott! Sen så klart en glass till efterrätt!! En riktig lyxmiddag hamnade jag på!

Så jag kan inte klaga på min ledig dag!
Idag så jobbade jag i två timmar sen så klarade jag inte av nå mer.. Hade feber och mådde inte alls nå bra.. :( Så jag har legat och sovit på soffan hela dagen.. Ska bara ta det lugnt idag och kolla på film och mysa.. Tråkigt med det vädret som är ute bara,.. men jag är helt sluta och orkar typ ingenting..
Hoppas på att det är bättre imorrn.. Jag jobbar ju och jag vill vara pigg i helgen då det är Airfestival i stan.

Nu ska jag ta och göra någonting att äta.. Kan ju inte glömma bort det bara för att man är trött.. Det mår jag inge bättre av..



Inga kommentarer: