söndag 3 juli 2011

Rallybil och cross

Har vart en otroligt skön helg med massa mys och bus.
Sofias son Zacke hängde med mig ner till Hogland och hälsade på mina föräldrar och det gick hur bra som helst. Han var inte alls blyg och trivdes bra med mina föräldrar.
När vi kom fram så myste vi lite framför Tvn. Sen tog pappa fram crossen och då vart det jätte roligt för Zacke. Synd bara att vi inte fick igång den Så Han inte kunde köra.. Men nästa gång så lovade pappa att den skulle vara igång :)


Glad grabb

Sen så kom Micke upp med rallybilen och skjutsade Zack lite i den.

En ännu gladare grabb
Tack så mycket Micke för att du ställde upp, det betydde mycket!

Sen så var det ju Zackes helg så han ville äta på MacDonals så det fick han väl göra då :) Sen blev det film och godis mys. Kollade på "Up", "Som hund och katt 1 och 2"

Idag så hade det vart auktion! Var himla mycket dyrt som såldes där. Mycket möbler. och MASSA skrot. Det är kul att gå på auktioner tycker jag, man träffar mycket folk och får vara ute i friska luften och kolla på massa köpgalna människor som köper på sig ännu mera skrot som kommer hamna på vinden :P


Ikväll har jag vart ute och sprungit. SKÖNT. kändes att det behövdes efter allt skit man har stoppat i sig i helgen... Så det var verkligen behövligt. Men det är så varmt ute så man blir ju så himla svettig.. Bläää Men då är det tur det finns dusch när man kommer hem.

Men nu ska jag ta mitt pick och pack och gå i säng och sova. Åter till jobbet imorrn.
godnatt och sov sött, dröm om alla småkryp du mött ;)


Inga kommentarer: