torsdag 30 juni 2011

At work

Yepp, sitter på jobbet nu och tar mig en god kopp kaffe! Mums för kaffe. :)
Börjar om 10 minuter, det är väldigt skönt att komma hit lite tidigare så man hinner uppdatera sig på Facebook och bloggen och dricka lite kaffe och bara flumma runt innan man ska ut och jobba ;P

Igår var det en riktigt mysig dag! Sidsjön med Nathalie och Håkan och söta Angnes innan jag började jobba. Jobbade till Halv åtta, sen stod sushi på menyn och sen O´learys med Anna (från jobbet) och hennes kompisar! Var ritkigt mysigt! uteserveringar i mitt hjärta :) Så himla skönt att bara komma efter jobbet och sätta sig och ta ett glas vin och bara prata strunt.


"Älsker sommar´n ja"


Men nu ska jag sluta surra skit här och dricka upp mitt kaffe och göra någon nytta idag!


Ha en bra dag i det sköna vädret, för imorrn är det över...


(GLÄDJEDÖDARE)

Inga kommentarer: