torsdag 9 juni 2011

Norra Berget och Studenten

Vill börja med att gratta Alex som tar studenten idag!! :D Stor kram

Idag ska jag in och ha ett kortpass på jobbet bara. Jobbar 13-17. Är rätt skönt det. Fick jag sovmorgon, som var välbehövligt. :)
Känns lite surt såna här dagar att man inte har en balkong i lägenheten. Att man måste gå ner till gården för att få lite sol på sig innan man börjar jobba. Men solen kan man ju inte tacka nej till. Tänkte jag skulle sitta där en sväng innan man ska iväg och jobba sina småtimmar.

Igår var det helt kaos på MQ kan jag lova. Var jätte mycket folk och det blir precis som att alla får svårt att hänga ut allt efter sig när det är REA och lämnar allt dom har provat i en hög på golvet.. Så igår när jag och Linn stängde så såg det inte snyggt ut i butiken...

Efter jobbet så kom Jonas över och vi for till norra och käkade lite McDonalds... :P
Inte jag dock, drack bara lite cola..

Sundsvall City

Jonas mumsar Cheese...

Sen vart klockans å himla mycket så jag for hem och sov.. Så nu måste jag vara utvilad... Sovit bra många timmar inatt :P

Ikväll drar jag och Johan till Hudik och hälsar på hans familj. Hans lillasyster tar studenten imorrn så vi ska in och fira henne! :) Grattis Mikkis :)
Vilket påminner mig om att ta med mig kameran.. Skulle vart typiskt mig om jag glömde den hemma..

Men nu måste jag äta innan min mage skriker ihjäl mig....

Tjo och tjim.. ;P


Inga kommentarer: