tisdag 14 juni 2011

Svart ska det bli

Nu har jag precis färgat håret. Fick en impuls ide förut idag och beställa klipptid. Fick en tid på Torsdag så då måste jag ju färga innan så man inte har värsta utväxten när man sitter där och ska bli vacker.. Men hur jag ska klippa mig har jag ingen aning om :P Men det löser sig med tiden..

Bytte märke oxå på hårfärgen och det vart mycket bättre resultat, och mycket mindre spill i duschen. Den andra jag använde tog så himla lång tid att skölja ur och det vart blått vatten några gånger efter oxå.. Jätte störigt, så nu ska jag byta till Nutrisse

Nu ska jag bara ta det lugnt och mysa i soffan hela kvällen. Måste poppa lite popcorn sen och kolla på någon film!

Igår var jag ledig och var först till Nathalie och hälsade på! Vi byggde pärlplattor med barnen och snackade skit!!


Natha och barnen!!

Nathas Clown ;P

Mitt mästerverk :D


Nä film och mys nu resten av kvällen!! Snart helg!! Lång helg!! Hurra :)

Natti natti!!


Inga kommentarer: