onsdag 8 juni 2011

Sommar

Har sommaren startat på riktigt nu? Hoppas :) Har vart varmt och skönt nu i flera dagar. Synd man jobbar när det är som varmast, men jag fick ju mina dagar i helgen.

Igår så jobbade jag från 15, kändes skumt att börja så sent. Men då hann man med att göra nått innan jobbet. Var på stan först och fikade med Jonas och sen Ikea och köpa min puff till soffan!! Som jag skruvade upp imorse och det är inte lätt med en skadad hand... Men efter mycket om och men så klarade jag det galant :P
Vet inte riktigt vad som hänt med min hand, men jag har fått såhär innan. Får jätte ont i handleden och kan typ inte böja den. Har en skena nu så jag inte ska överanstränga den för mycket.


Idag börjar rean på MQ Kom in och fynda vett ja!! ;)



Nu ska jag ta och göra mig klar och sen åka till jobbet och ta emot alla galna reashoppare :D

Inga kommentarer: