lördag 11 juni 2011

Sommarens varmaste dag

.. än så länge och jag ska iväg på jobbet alldeles strax.. Hm, miss i planeringen där tror ja :P Men men bara bita ihop och sätta sig ute på lunchen och få på sig lite sol..

Igår var jag och Johan i Norsta (en bit utanför Hudik) och firade Mickis som tog studenten!!

På morgonen innan vi skulle skjutsa henne på champagnefrukost!

När vi skjutsat henne till stan for jag och Johan hem till Hogland och lagade mitt däck som så nödvändigt hade fått pyspunka.. Det var ventilen som var trasig och efter 15 minuter så hade pappa fixat det :) han är snäll han!!
Efter det vart det frukost hemma med mamma och Yngve!!

Vid 12.30 gick tåget och så då begav vi oss in till stan igen för att se alla glada studenter!! Man tänkter tillbaka på sin student och vill göra om den igen.. Jag var ju sjuk när jag skulle gå tåget.. 40 graders feber.. Inte alls nå pigg. Jätte tråkigt.. :(

Mickis klass!!

En glad men trött student

Mickis och johan!!

Vart ett kvällsdopp i Håckstaviken igår med!! Årets första!!! Var rikigt skönt i vattnet måste jag erkänna!! Jag hade inte alls nå svårighetet att komma i. Så Micke när jag kommer hem till Hogland igen så blir det ett dopp i sjön :D
Har tyvärr inge bildbevis, så ni tror mig kanske inte :P Tog inte med mig telefonen ut dit...

Nu måste jag göra lite frukost och sen fara på MQ.
Tror inte många kommer och shoppar en sån här varm dag. Skulle inte jag gjort iaf :P

Inga kommentarer: