torsdag 16 juni 2011

Beslutsångest... Som vanligt..

Ska snart åka till Birsta och klippa mig innan jag ska jobba... Och jag har inte den blekaste aning om HUR... Jag har ju min utväxt kvar sen jag rakade sidorna. Men det är ju på väg att växa ut så man får höra med hon som ska klippa mig vad hon tycker blir bäst med det.. Vill ju inte bli jätte tunnhårig fram lixom :P

Igår var värsta onyttiga dagen, Jonas kom hit och hälsade på och då kom vi på den briljanta idén att baka kladdkaka :) Mums.. Igår var det en bra ide, inte idag då man känner sig lite pluffsig :P Haha. Och så kollade vi på Änglagård. Var säker 10 år sedan jag tittade på den senast..


Tänkte vi skulle kolla på alla tre.. Men det var innan jag upptäckte vad klockan var när den första var slut.. Då var den ju efter tolv.. Orka kolla på en till då som är 2 timmar lång. Så fortsättning idag!! :)

Men nu ska jag blåsa håret så det blir torrt tills jag ska klippa mig..

Sen efter idag är det LÅNGHELG. Hurra :D

Inga kommentarer: