onsdag 1 juni 2011

Grillat i mitt hjärta

Då har vi grillat och haft det mysigt hela kvällen!!
Hämtade Bobbo och Marco i Falun vid 19 för att sen åka hem och äta GOTT. Jag älskar verkligen att grilla. Så himla gott. Och Så ska det självklart vara en majskolv till, annars blir det inte samma sak.

Imorrn är det näst sista dagen i skolan och det kan inte kännas skönare än det gör nu. Man slipper tänka på Leksand och allt vad det stod för längre..
Har vart i Borlänge i 3,5 dag nu och jag börjar längta hem. Trivs jätte bra hemma hos Frida och Bobbo, men som sagt hemma är ju alltid bäst.
Inte bättre av att en kompis hemifrån kom och hälsade på idag heller. Då längtade man ännu mera. Men det är bara en liten stund kvar!

Nu ska jag göra mig klar för sängen och sussa sött.

Natti natt!!

Inga kommentarer: