tisdag 21 juni 2011

Beslutsångest...

Nej då, inte denna gång. Gick fort att bestämma mig vad jag ska göra på midsommar iår. Fest eller mys hos föräldrarna och syster :) Gissa vad jag valde :)


Hemma mys i Hogland såklart :) Efter helgen som vart så orkar jag inte riktigt stöka runt. Så nu ska jag åka ner på Torsdag och bara ta det lugnt och mysa som aldrig förr.

Men först måste jag lära mig att det är Tisdag idag. Fick panik imorse när jag vaknade och trodde det var onsdag. Då hade jag nämligen sovit över och missat att jag började 10. Pust vilken tur och lättnad när jag kom på att det "bara" var Tisdag. Den här veckan är så sjukt seg... Vill ha torsdag kväll nu tack.

Måste bara få ur mig en tanke som jag har haft nu i några dagar...
Varför måste människor vara så sjukt dum i huvudet och bara tänka på sig själv hela tiden... När dom vet att det sårar så varför göra om samma misstag om och om igen...

Inga kommentarer: