måndag 27 juni 2011

På väg tillbaka

en super bra dag har det vart idag!! :) Känner att energin är på väg tillbaka och glädjen med den :D
Idag så tog jag mig en sovmorgon, och donade lite hemma innan jobbet. Sandra hade redan börjat gjort om lite och tryckt ihop rean så mitt jobb var att få till resten av butiken så det inte ser så glest ut då vi inte fått in så mycket nytt än. Men idag började det ramla in lite snygga plagg som måste få följa med hem till min garderob :)


Denna är ett av dom plaggen som måste provas
499:- Finns på MQ Shop Online

Fick även trevligt lunch sällskap idag oxå!



Sen så har Birsta city en utbildning på Intranätet som jag gjorde och det tog ju lite tid.. Filmer och fakta som man skulle gå igenom. Men jag blev godkänd efter några försök. (Mest slavfel) Vet att jag blir lite ivrig när jag tycker saker är lite dryg. Vilket resulterar i slarv..
Men det gick ju bra tillslut!

Sen när jag kom hem så värmde jag lite av mammas goda paj och sen har jag myst i soffan hela dagen! Så skönt. Imorrn blir det Stranden för hela slanten! Ska bli riktigt skönt att ligga och sola och bada.


Men nu ska jag dricka upp mitt te och sen hoppa i säng!!

Nattinatti!!

Inga kommentarer: