måndag 27 juni 2011

Varför så lat

Ja du... Jag borde ja tid att röra på mig för jag vet ju att man blir piggare och känner sig bättre när man gör det. Men så kommer morgonen och jag är skit trött när jag vaknar och då blir det att jag inte orkar. Då kommer jag på 1000 andra saker som hellre ska göras.. Och det inomhus.. En sån här fin dag.. Suck på mig.. Men imorrn så ska det oxå bli fint och då är jag ledig och då blir det stranden för hela slanten :D Hurra!!

Igår jobbade jag till 18, sen for jag och hämtade Jonas och vi gick ner på Biteline och käkade!! Man brukar ju antingen äta pizza eller Tacobuffe där. Men denna gången blev det en blodig biff! MUMS.
Sen efter det gick vi på Jack´s bar och drack en öl. (Eller jaja jag dricker inte öl, så cider för mig :P)


Jonas på Jack´s

Jag på Jack´s

Träffade på några hungriga ankor med, som inte fick någonting att tugga på.. Hade ju ingenting.. taskigt.

Efter promenaden hem så vart det Ost och Kex hemma hos mig! Mamma hade vart så snäll att skicka med lite Brieost och jag hade kompletterat med lite vitlöksost och kex! Det är ju bara för gott! Men allergisk som jag är så fick jag sota för det inatt.. Hade jätte ont i magen. Men det var det nästan värt :P

Men nu ska jag göra mig klar för ännu en dag på MQ.

Tranviken imorrn :D

Inga kommentarer: