lördag 25 juni 2011

Midsommar i bilder

Var en väldigt trevlig midsommar igår!
Först åkte vi traktor runt Holsjön! Jag, Hampus, Moffan, Susanne och Fredrik var det som åkte. Det var nog Hampus som tyckte det var roligast :) Fast det är ju lite nostalgi över det hela oxå.

Moffa fick knäppa kort så han blev inte med på bild

Var många som ville åka traktor iår!

Sen dans runt midsommarstången

Sen efter firande nere på Janken så gick vi hem och fixade inför midsommarmiddag hemma hos oss med grannarna :)
Jag låter bilderna tala för sig själv :P


Som en avslutning på kvällen spelade vi Kubb. Tjejer mot killar. Och måste jag tillägga att vi tjejer vann :D Hehe

Idag så blir det bara en lugn dag. Sov väldigt länge, men det var nog behövligt. Vet inte om jag blir kvar här till imorrn eller om jag åker till sundsvall ikväll. Skulle vara skönt att slippa åka så tidigt imorrn härifrån till jobbet. Men det märker vi sen :P


Inga kommentarer: