lördag 4 juni 2011

Känner ni lugnet

Sitter ute i lusthuset hemma i Hogland nu och har det så himla bra :) Så skönt att komma hem och bara ladda batterierna lite :) Synd inte mamma och pappa är hemma så man får mysa med dom. Men det är skönt att ha huset för sig själv med!!
Var ner en sväng hos grannen förut och kollade på auktionen. Sen for jag och nästa granne på en liten roadtrip runt i skogarna.

Micke testar på vattnet i Dellen..

Kan ju säga att jag inte tyckte det var så himla varmt direkt....

Så det blev en tripp till Gräsåsens trädgårdscafe :)

Så himla mysigt, hade velat stoppa tiden där för några timmar och bara njuta av lugnet!!

Men jag har ju lugnet här hemma oxå!!

Vet inte riktigt vad som händer ikväll, men jag har ingen panik att komma på det än :) Dyker alltid upp nå skoj!! :D Annars är det riktigt skönt att bara njuta av tystnaden.. ( Haha jag har musik på på högsta volym... )

Nä, skit i det här nu och mysa i lusthuset en stund till!!


Inga kommentarer: