fredag 24 juni 2011

Glad Midsommar

på er alla därute!!
Jag är nere i Hogland nu. anlände igår! och innan jag ens fått av mig skorna så kom pappa med ett glas vin till mig! Så trevligt bemötande :)
Sen kom ju syster och hennes familj ner med strax efter att jag kom hem. Så då blev det paj till kvällsfika!

Moffan och Hampus leker traktor innan läggdax.

Present från Moster!

Snart ska jag upp och äta frukost med familjen och sen blir det midsommar firande nere på Janken. Som när man var liten. Blir ju lite nostalgisk när jag tänker på det :)
Sen på kvällen blir det middag hos oss i Uddens :) De söta och snälla grannarna kommer och firar in midsommaren med oss! Ska bli riktigt kul!
Kan säga att jag tycker det är otroligt skön att jag valde att komma hem!

Men nu ska jag upp och gossa bäbis :)

Ha en underbar dag!!

Inga kommentarer: