måndag 20 juni 2011

En väldigt fartlylld helg

Glad att helgen är över.. Nej man vad är det jag säger... Men jo, lite så känns det. Hade inte klarat av en helgdag till. Iaf så som både fredag och lördag blev :P

Var med Nathalie och Håkan hela dagen, var på Birsta och fikade och sen systemet för helgens vininköp :) Sen fick jag mat hos dom och då kom jag och Natha på att vi skulle hem till mig och dricka lite vin och mysa lite. Nått glas vin blev tillslut en hel del vin och sedan en utgång. Sofia kom hit och Emil hängde på :) trevligt hade vi. Sen upp på lördag igen och hämta Sofia för en lunch på birsta. Sen börjades det om igen. Vinet öppnades och mat skulle grillas.. Men riktigt så blev det ju inte.. Regnade så vi fick steka köttet inne istället. Men gott blev det.
Sen fest hela natten lång.

På söndag kom min kära granne, Micke, upp och hämtade mig för vi skulle till Sättna och kolla på Dragracing!! Glömde telefonen hemma så det blev inte bilder.. :/ Tråkigt.

Nyss kom jag hem från jobbet och jag är trött och seg. Kommer bli en tidigt kväll även denna kväll. Skönt. Sitter och myser i soffan nu. Trist bara att det inte är någonting bra på Tv..


Trött tjej..

Inga kommentarer: