onsdag 22 juni 2011

Tvätta ÄR roligt... Jag lovar...

Man kan ju intala sig mycket här i världen.. Men jag tycker faktiskt inte att det är så jobbigt att tvätta.. Hur svårt är det lixom, du slänger in massa smuts i maskinen häller i tvättmedel och låter den sköta sig själv i 1 timme å 40 minuter. Då kan man ju passa på att dammsuga, sitta vid datorn och fixa med mamma och pappas hårddisk som jag borde gjort för längesen men är för lat för att stoppa in en extra kabel i datorn. Ja det var nog dagens ilandsproblem det :P



Sitter iaf nu och för över änglagård till hårddisken. Hoppas det går att kolla på dem på mamma och pappas dator nu bara.. Annars måste man ju sitta där och leka med datorn på midsommar :P Haha.

Japp, imorrn åker jag ner till Hogland för att fira midsommar och det kommer bli så lugnt och skönt. efter helgen som var så är det nog behövligt! :) Syster, Fredde och Hampus kommer oxå ner. Ska bli så kul att träffa dom igen. Var väldigt längesen nu. Jag har ju skaffat present åt Hampus med :D Snäll Moster. Hoppas han gillar det!

Men nu ska jag fortsätta med mitt bestyr. Ner i tvättstugan med mig..

Inga kommentarer: