söndag 10 juli 2011

Min vecka i snabbspolning

Denna vecka är äntligen över.. Jag har haft en underbar vecka, men den har vart påfrestande oxå. Jobbade måndag, tisdag och onsdag. Tisdag blev det lite vin och mys hemma hos mig. På onsdagen kom det två grabbar som skulle bo hos mig under gatufesten! Såklart blev det då gatufesten på onsdag! En riktigt trevlig kväll!!
Torsdag var jag ledig så då blev det Tranviken för hela slanten! Sola, bada och mysa med mina grabbar. Det var jag, Jonas, Niklas, Patrik och Johan!! (Patrik och Johan var de som bodde hos mig) Sen vid tre blev vi lite rastlösa så det blev lite båt och ring i Krokviken vid Niklas stuga!



Johans premiäråk på ring!! :)

På kvällen blev det gatufesten för grabbarna och jag gick hem och duschade och tänkte ta en filmkväll med Jonas.. Men efter duschen så fick jag hjärtklappning och mådde jätte dåligt. Så jag gick och la mig och somnade. Sov till elva dagen efter. tror det behövdes.
På fredag var det åter jobb igen. Sen Krokviken och mysa lite.

Jobb även i helgen, ni börjar förstå att jag tycker det är skönt att veckan är över va... Lördag jobb till 18, sen gatufesten med Johan och Patrik på kvällen. Veronica Maggio, Daniel Adams-Ray, öltält och mycket folk. Tänka sig att man gick på gatufesten iår iaf fast jag sa att jag inte skulle. Trevligt hade vi!!
Jobb idag igen, sen så var det sista myset med grabbarna innan dom skulle åka hem. Känns lite tomt här nu när man är själv hemma. Har ju liksom haft huset fult hela veckan. Så det är med blandade känslor jag säger att det är tomt här. :P Haha...

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och veta att jag inte behöver vakna av två fyllegrisar mitt i natten ;P HIHI.

Har inte blivit så mycket bilder i helgen, haft massa annat skoj för mig :P HAHA.

Godnatt och sov gott!!!

Inga kommentarer: