måndag 4 juli 2011

Sex education

Japp det var på Tv nu när jag kollade dit :P Sitter och kollar runt lite på kläder och skor. Försöker få lite inspiration. Känns som att man "tar på sig det som ligger framme" på sommaren och man ser lite rolig ut till slut när man inte lyckas matcha så himla bra :P Rätt roligt att se på kunder som kommer in.. Tur man finns där till hjälp. Men man måste ju uppdatera sig själv oxå så man kan hjälpa till :)

Idag har jag jobbat 11-20.15. var längesen jag började 11. Har gått jätte bra idag och dagen har gått jätte fort. Imorrn blir det en kort dag. Jobbar bara 12-17, Lyxigt värre.
Sen ska jag ut och springa.. Skulle gjort det ikväll, men jag är lite seg och så har jag träningvärk sen igår.. i stjärten.. Ajaj..

Så ikväll har jag kollat på Tv, fixat naglarna och nu kollar man inspiration :)
Men snart blir det sängen så jag orkar upp imorrn och springa innan jobbet.

Natti natti!

Inga kommentarer: