torsdag 14 juli 2011

Ullared

Yepp Säsongsstart på Ullared idag och det är ju så roligt att kolla på.... Dom som är där och shoppar är ju så sjukt roliga människor. Åker speciellt dit för att köpa billiga fryspåsar. Oj oj oj.. Är mållös (för en gångs skull :P)
Nån som till och med kört från Östersund för att storshoppa och sen åka hem.. Hm, shit vad det måste vara drygt... Skulle jag aldrig göra. Skulle för det första ha Sveriges sämsta humör om jag inte få sova innan man ska trängas på ett sånt där ställe... Hua..

Igår på min lediga dag så blev det sushi vid ån med Anna :) Hur mysigt som helst. Sen träffade jag på Johan på stan och vi drack lite kaffe och sen åkte vi på en liten roadtrip. Gamla goa tider är tillbaka :)


Vart en tur till Dannero :)

Så vacker! Johans familj har vart uppfödare till denna häst!
Tyvärr hände någonting i loppets gång så dom måsta bryta tävlingen.



Nu ska jag bara sitta i min sköna soffa och mysa resten av kvällen. Imorrn är det sista dagen innan lite välförtjänt ledighet i två dagar :)






Inga kommentarer: