tisdag 12 juli 2011

Trött i fötter

Så himla skönt att denna dag äntligen är här.. Har jobbar 5 långa dagar i rad nu och jag är måttligt trött just nu. Idag har jag och Sandra byggt om på Dam så det har vart lika mycket jobb idag som igår och det känns i mina fötter och ben.. Men nu är jag ledig i en dag, sen jobba två och efter det är det helg. Efterlängtad sådan en!! Som ska tillbringas i Sollefteå och Hogland!!

Imorrn ska jag uträtta lite ärenden och sen luncha med Anna på stan :) Var längesen man träffades och surrade!! Sakna! Sen ska jag hem och bara ta det lugnt. Kan behöva ha lite tråkigt en dag jag med. Om inte annat vila behöver jag.. Sommaren tar knäcken på mig just nu.. Men jag gillat mä :P fast inte min kropp :S

Dum dummare på Tv nu :P

Så nu ska jag lägga mig på soffan och strökolla lite innan det blir sängen och sova :)

Inga kommentarer: