måndag 25 juli 2011

1 vecka och tre dagar

Nu startar nerräkningen till semestern. Jag har aldrig längtat så mycket efter ledighet som jag har gjort nu.. Ska bli så himla skönt! Har inte nått speciellt planerat heller. Ska på grönan en helg. Annars inget. Lovely!
Och det bästa är att dom värsta veckorna är över. Nu har jag inte så många jobbiga dagar framför mig! :)

Igår var jag till Alnö och hade grillmys söndag med jobbet. Så himla god mat och Helenés Cheescake är det bästa som finns!

Ni ser ju hur god den ser ut. :D

Lämnar en tanke till Norge oxå, hur kan en människa vara så himla kall och planera ett sånt här dåd så himla länge och verkligen utföra det med ett leende på läpparna och glädjerop när allt är över. Man blir lite mörkrädd när man tänker på de som verkligen inte har någon medkänsla och glädje. För han kan verkligen inte känna äkta glädje när han så brutalt kan skjuta över 90 personer.. Usch jag ryser...
Nog om det..

Nu ska jag snart åka till jobbet, men imorrn är jag ledig. Beställer varmt och soligt då TACK :)



Inga kommentarer: