måndag 25 juli 2011

Transformers

Ja då är jag ett steg närmare att se Transformers på bio :) såg första filmen idag! Och sen kommer nästa senare i veckan och till sist bio nästa vecka.
Jag tyckte det var en bra film, men jag hade förväntat mig lite mera av den faktiskt. Men hoppas på att tvåa ger lite mera. Värt att vänta och se.


Lyxade med lite chips, dipp och grönsaksstavar oxå :) Mycket gott. vart mest morötter för mig iaf :P Och kanske ett och annat chips hängde med ner ;P hehe..


Gossade såklart jätte mycket med dessa två sötnosar :) Saknar dom, det är synd att dom inte kan bo hos mig nu när jag flyttade tillbaka. Får ju inte ha djur alls i min lägenhet. Och katter var värst som det lät. Synd :( Men man får åka och hälsa på istället :)

Nu ska jag sova lite innan morgondagen ledighet startar! Ska bli mycket skönt. Ska iväg en sväng elva som är lite drygt. Men men.. Bra när det är klart! Sen så blir det kanske en promenad med Fia om vädret tillåter :)

Inga kommentarer: