måndag 11 juli 2011

Helt underbart

Grym dag på jobbet idag!!! Har byggt om hela herravdelningen och gjort i ordning Kampanjytan. Allt har flytit på som det ska och det har gått jätte bra.
Fick även lunch sällskap idag med :) Alltid lika kul med sällskap :) Så dagen idag har gått så himla fort.
nu sitter jag som en latmask i soffan, fick lite ont ryggen nu när jag satte mig ner kände jag..
Lyft mycket idag.. Måste nog ta det lite lugnt imorrn. Ska göra samma sak på Dam imorrn. :)

Oj vilket roligt inlägg det blev.. Men det har inte hänt så mycket roligt...
JJJJOOOOOO just ja... Min bil är galen... Typ varje gång man startar den så hittar man nått fel.. Igår så låste sig stjärtvärme knappen och den är i PÅ läge hela tiden... Vem vill ha 100 grader i sätet mitt i sommaren... Inte jag iaf.. Så nu ska jag snart ut och klippa av kabeln under sätet så jag slipper svettas ihjäl när jag ska till jobbet.. Suck.. Är ju massa andra knappar som har ballat ur nu oxå.. Snart går den väl inte ens starta.. Jag vill ha en ny bil nu, helst nyss...



Eftersom inlägget vart lite tråkigt lämnar jag här efter mig en rolig bild istället.. Ungefär sådär jag känner mig nu :P

Inga kommentarer: