lördag 13 augusti 2011

Inte som man vill

Inge kul när det inte blir som man vill.. men jag har haft det mysigt hemma i Hogland. Har ju hunnit fixat med min nya bil då istället.
Jag skulle ju åkt till Sthlm igår egentligen. Men vart inte så. Kanske bra, för det hade gått så sjukt mycket pengar ;P haha.. Så igår vaxade jag bilen och städade ur den helt och hållet så nu är det min doft och mitt piff i den :P


Såhär fin blev den :)

Bjuder på lite bilder från Sollefteå



Har ju hunnit blivit moster till en liten tös oxå på semestern :) En liten Hannah :)
Hann dock inte träffa henna innan vi åkte hem från Sollefteå. Men man hinner nog åka upp dit längre fram och pussa och gossa bäbis. Hampus är en riktigt stolt storebror och vill pussa och krama lillasyster hela tiden :) Mys.


Nu snart ska man ut och leka lite med Ljudet i bilen. Fanns ju inga högtalare bak så jag ska ta in expert hjälp och få till nått bra. Har ju kvar högtalarna från Carisman som ska in i Audin nu :)

Inga kommentarer: